برگزاری رزمایش سراسری «جهادگران فاطمی» در آذربایجان‌غربی 
کد خبر: 4055291
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۶

برگزاری رزمایش سراسری «جهادگران فاطمی» در آذربایجان‌غربی 

رزمایش سراسری «جهادگران فاطمی» در آذربایجان‌غربی با حضور اعضای گروه‌های جهادی در حسینیه اعظم ثارالله ارومیه در تاریخ 17 اردیبهشت برگزار شد.

برگزاری رزمایش سراسری «جهادگران فاطمی» در آذربایجان‌غربی به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، سردار حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی 17 اردیبهشت ماه در مراسم آغاز رزمایش سراسری «جهادگران فاطمی» در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: بسیج سازندگی عصاره خدمت‌رسانی و ثمره تفکر ناب امام خمینی(ره) در عرصه محرومیت‌زدایی است و جهادگران بسیجی در عرصه‌های مختلف سازندگی، عمرانی و خدماتی آستین همت بالا زدند و با تمام توان در راه محرومیت‌زدایی گام برمی‌دارند.

وی افزود: شکل بسیج سازندگی در سپاه به عنوان روح جان‌فزای سازمان بوده و با ایجاد این سازمان کل شاکله بسیج رونق دل انگیزی یافته و سفیران جهاد سازندگی برای چیدن آجر به آجر خانه محرومان و دلشکستگان تلاش می‌کنند و این اقدام مرهمی بر زخم‌های محرومیت ولی‌نعمتان انقلاب به شمار می‌رود که قابل تحسین و احترام است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی بیان کرد: جهادگران بسیجی به عنوان بخشی از قاعده و هرم ارزشمند جمهوری اسلامی ایران و متصف به بسیج سازندگی هستند که مردم مستضعف و نیازمند بیش از همه قدر آن‌ها را می‌دانند و خدمات این قشر در دوران مختلف و به ویژه در ایام کرونا فراموش نمی‌شود.

وی ادامه داد: فعالیت‌های جهادگران همانند شعله درخشانی در محضر خداوند می‌درخشد که فروغ آن در دنیا و آخرت دیده می‌شود و ما امروز در پیچ تاریخی سختی قرار گرفته‌ایم که جهاد تبیین از الزامات آن است.

سردار شهسواری تصریح کرد: ابلاغ جهاد تبیین به اقشار مختلف جامعه به منظور اصلاح وضعیت و نیز رسیدن به جامعه متعالی بوده و باید مانند دوران دفاع مقدس و اوایل انقلاب اسلامی در زمینه جهاد تبیین گام‌های اساسی و محکم برداشته شود تا شاهد رشد و شکوفایی فکری و فرهنگی در جامعه باشیم.

انتهای پیام
captcha